Чернокожа ли е Камала Харис?

Камала Харис е потомка на ирландски робовладелци, сефарадски евреи и индийци, но не и чернокожа, сочат разкрития на Кандис Оуенс

Мненията, изразени в тази статия, принадлежат на автора и може да не съвпадат с позицията на Novetika.com

 

Името на вицепрезидента на САЩ Камала Харис и кандидат за президент на демократите не слиза от заглавията на световните медии в стремеж да ни убедят в нейните изключителни качества и способности.

Разбира се, те не споменават, че шокиращата ѝ кандидатура, издигната от Демократическата партия буквално за една нощ, мнозина описват като преврат срещу настоящия президент Джо Байдън.

Набързо скриха факта, че от най-непопулярен вицепрезидент на САЩ, Харис се превърна в „най-достойния“ кандидат за държавен глава на най-великата държава на планетата.

Няма и дума за марксисткото ѝ възпитание, наследено от родителите ѝ, както и за факта, че цялата ѝ кариера се дължи на подкрепата на видни комунисти.

Това, което левичарските масмедии упорито ни натрапват е, че в Овалния офис най-накрая трябва да седне жена (изненадващо е, че Демократите изведнъж имат дефиниция за „какво е жена“). Според същите, една от причините Хилъри да не успее през 2016 г. (освен нейния опонент – лошия Доналд Тръмп, разбира се), е защото видите ли, мъжете били мизогини, сиреч женомразци и не гласуват за жени.

Но вече е 2024 г. и времената са различни. Което пак според същите медии означава, че всички американски граждани (а в някои щати дори нелегалните чужденци), трябва да се втурнат до урните и да оградят името на Харис в бюлетината, не само защото е жена с невероятна политическа кариера, но защото на всичкото отгоре е и цветнокожа. И то не каква да е цветнокожа, а потомка на индийци и афроамериканци, т. е. кафяво-черна. Което е в пълен унисон с повсеместната DEI политика, насаждана от радикалната демократическа левица, според която трябва масово да се промотират хора заради цвета на кожата (различен от бял), независимо от способностите, образованието и заслугите им.

Етническата принадлежност на Камала е козът, на който разчитат демократите, защото той е „предимството“, което Хилъри нямаше.

Но въпреки че доскоро вицепрезидент Харис се гордееше със своя индийски произход, тя изведнъж започна да говори за себе си само като за чернокожа. По време на предизборните ѝ митинги в речите ѝ се промъкна акцент на афроамериканка. Тя издаде през 2019 г. (тогава кандидат за вицепрезидент на Байдън) автобиографичната книга „Истините, които пазим“, където гордо афишира своите чернокожи роднини и публикува снимките им.

Всичко това, очевидно – за да апелира към гласовете на чернокожите американци, които наброяват почти 50 милиона от населението на САЩ.

Оказа се обаче, че чернокожите не приемат толкова лесно за „сестра“ жена, която не изглежда като тях. И чието привилегировано минало е доста различно от това на мнозина от тях.

Известната чернокожа певица Джанет Джаксън, сестра на легендарния Майкъл, имаше дързостта да заяви в интервю пред Guardian, по повод вицепрезидент Камала Харис: „Тя не е черна. Това чух. Че е индийка. Бащата на [Харис] е бял. Това ми казаха. Искам да кажа, че не съм гледала новините от няколко дни. Казаха ми, че са открили, че баща й е бял“

Думите на певицата предизвикаха гневна реакция сред демократите, след което последва изявление от представител на Джанет, на име Мо Елмасри, който каза пред BuzzFeed:

„Тя [Джанет Джексън] много уважава вицепрезидента Камала Харис и нейните постижения като чернокожа и индийка“ (бел. авт. – тук искам да уточня, че всички либерални медии пишат „черен/а/и“ с главна буква) и продължава: „Джанет се извинява за причиненото объркване и признава важността на точното представяне в публичния дискурс. Оценяваме възможността да се справим с това и ще останем ангажирани да насърчаваме сплотеност.“

Но представители на самата Джанет Джаксън веднага публикуваха опровержение, в което разкриха, че Елмасри не е бил упълномощен да дава извинение от името на певицата и че такова няма. И че той не е неин представител, а просто продуцент на предстоящ документален филм за Джанет. В резултат на това самоволно деяние Джанет Джаксън уволни Мо Елмасри.

Последното съвсем разбуни духовете на либералите, защото чрез постъпката си попзвездата открито потвърди позицията си, че Камала Харис не е чернокожа.

И както се казва, „където има пушек, има и огън“.

Именно по тази причина друга чернокожа знаменитост – консервативният политически коментатор и активист – Кандис Оуенс, реши да разследва пушека и да види къде точно гори огънят.

И изглежда, че Джанет Джаксън ще  се окаже права.

Разследванията на Кандис Оуенс                              

Родителите на Камала Харис са професорът по икономика Доналд Харис от Ямайка и Шямала Гопалан – онкоизследовател от Индия, която умира през 2009 г. Двойката се развежда, когато родената през 1964 г. Камала е на 7 години.

Кандис Оуенс започва задълбочено разследване на ямайската генеалогия на Камала Харис, откъдето би трябвало да идва нейният чернокож произход по бащина линия. База за разследването е горепосочената автобиография на Камала „Истините, които пазим“, чиято очевидна цел е да докаже на света, че е чернокожа.

Според събраните от Кандис имена от книгата, свидетелства за раждане, брачни сертификати, смъртни актове, както и електронна и вербална кореспонденция с членове на семейството на вицепрезидентката, чиито имена засега Кандис пази в тайна, изглежда, че Камала произхожда от няколко поколения богати робовладелци от родовете Браун и Харис. Според откритията на Кандис Оуенс във вените на Камала тече индийска, ирландска и сефарадска еврейска кръв, но не и на чернокожи.

След отмяната на робовладелството, богатите роднини на Камала стават комунистически лидери.

Картинката изглежда подобна и от двете страни на семейството на Камала. Майка ѝ произхожда от богато индийско комунистическо семейство.

Историята за училищна десегрегация

Вече чухме сълзливата история на Камала Харис как като била във втори клас (сиреч, през 70-те години на миналия век), училищният автобус идвал да я вземе, за да я закара на училище в по-бялата и богата част на Бъркли, Калифорния. С това тя намеква, че е била част от програмата за десегрегация, когато чернокожи ученици са били допуснати в училища на бели.

Оказва се обаче, че вицепрезидентката е закъсняла с няколко десетилетия.

Защото щатът Калифорния първи премахва сегрегацията (изолацията на чернокожите) през 1947 г., т .е. почти 20 преди да се роди Камала. След нейното изявление по телевизията, дори от училището ѝ в Бъркли публикуваха изявление: „… Има объркване в медиите относно училищата в Бъркли и интеграцията, тъй като тя отдавна е извършена. Още преди 1968 г. децата от различни раси са заедно в училище.“

Превозването с автобусите, за което говори Камала няма нищо общо с десегрегацията, а с демографска политика, целяща по-равномерно разпределение на децата в държавните училища. В САЩ като правило учениците ходят в държавното училище, което е в същия пощенски код, на който е и домашният им адрес. И ако по този признак класовете са претоварени, част от учениците могат да бъдат пренасочени към училище в друг пощенски код.

Странно е също, че като аргумент за своя чернокож произход, Камала не посочва баща си, а майка си – която е индийка.

Доказателство, че Шямала Гопалан е 100% индийка е фактът, че произхожда от кастата на брахманите.

Това е чистокръвна каста, която счита себе си за най-висша от четирите касти в Индия. Ритуалната чистота на брахманите се поддържа чрез спазването на многобройни табута, много от които са свързани с храната и контактите с по-нисши касти. Тъй като „чистотата на кръвта“ е тясно свързана с концепцията за каста, е трудно да допуснем, че Шямала Гопалан е нещо друго освен чистокръвна индийка.

Това всъщност обяснява и индийската жилка на съпруга ѝ Доналд Харис. Женитба с някого от друга религия, каста или раса в онези години е било изключително непривично, особено за някого от високия ранг на майката на Камала. Да не говорим, че омъжването за чернокож би било абсолютно невъзможно заради преобладаващия расизъм в Индия по онова време. Точно по тази причина Кандис Оуенс предполага, че Доналд Харис не може да е чернокож, а по-скоро е ирландско-индийски индус, понеже изглежда като възрастните индийци, особено от южна Индия.

Комунизмът е изключително популярен в Индия след обявяването на независимост, заради близостта със Съветския съюз. Дори днес някои от най-влиятелните политически партии в Индия, особено в Юга, откъдето е майката на Камала, са твърдо комунистически. Губернаторът на щата, откъдето е майка ѝ, буквално е сменил фамилното си име на „Сталин“. Много индийци коментират едно и също: че е нямало да позволят на майката на Камала да се омъжи за чернокож.

Що се отнася да индо-американците, през 1923 г. Върховният съд на САЩ решава по делото Багат Синг Тинд, че индо-американците се класифицират като „кавказка“ раса на база антропологични изследвания. Кавказката раса обединява хората от Европа, Близкия изток, Северна Африка и Индия, т. е. обединява хората с бял и кафяв цвят на кожата. Може би това е причината майката на Камала да напише „кавказка“ раса на свидетелството ѝ за раждане, което също съвпада с юридическата ѝ расова класификация като индийка. По принцип в САЩ с кавказка раса се описва бял човек, а кафявите се описват като “other” (други) (бел. авт.).

Коя е истинската баба Берил Финеган?

Главното подозрение, което провокира Кандис Оуенс да се заеме с разследването, е снимка в книгата на Камала Харис, в която тя позира със своята баба по бащина линия – Берил от Ямайка.

Камала Харис с баба си
Снимка 1

Според Кандис снимката ѝ се сторила подозрителна, защото в нея освен липсата на прилика (която е възможна), липсва емоция, каквато обикновено съществува между баба и нейните внуци. Нормално би било бабата и внучката да са прегърнати, когато позират за снимка.

Кандис обяснява още, че дори хора, свързали се с нея по повод тази снимка, включително фото експерти, твърдят, че снимката е фотошоп от две снимки. Понеже не се виждат ръцете, а това е начин да се разпознае манипулирана фотография.

Друг подозрителен факт е, че снимката на Берил я има в първото издание на книгата на Камала от януари 2019 г., но не и във второто (за млади читатели) – от май 2019 г.

И докато всички тези разсъждения около снимката са само предположения, Кандис публикува интервю с чернокожа жена от Ямайка на име Дороти, която познавала лично майката на Доналд Харис, и която разказва спомените си за „симпатичната лейди Берил.“

Дороти си спомня, как „сладката мис Берил – бабата на вицепрезидент Камала Харис“ е била „бизнес дама“, много добра в математиката и имала свой магазин, известен с популярно ямайско лакомство „бъста“ от кокос и карамелизирана захар.  Дороти описва, че къщата на мис Берил била най-голямата в селото, където отраснала и където бил магазинът на Берил.

Когато интервюиращата показва на Дороти снимката на „баба Берил“ от книгата на Камала Харис, Дороти категорично твърди, че възрастната дама на снимката не само, че не е истинската Берил, но и че Берил всъщност е била със „светла кожа“ като самата Камала. И че Камала много приличала на баба си Берил. Дороти обяснява, че според нея в светлия цвят на кожата на Берил и чертите ѝ имало нещо ирландско.

Това потвърждава казаното от съдия Джо Браун в друго интервю с Кандис Оуенс. Там съдията твърди, че познава лично бащата на Камала – Доналд Харис, който е споделил с него, че е от индо-ирландски произход.

Дороти допълва, че Берил имала сестра на име Норма, която била дори по-светлокожа от самата Берил.

След интервюто с Дороти, Оуенс получила многобройни обаждания от роднини на Камала Харис, които потвърдили, че жената на снимката не е бабата на Камала по бащина линия.

Но това не е всичко. Оуенс открива акта за раждане на Берил – въпросната баба на Камала и майка на баща ѝ Доналд.

Берил Магдален Финеган е родена на 9 септември 1917 г. в енорията Св. Анна, Ямайка. На свидетелството ѝ за раждане пише, че майка ѝ се казва Айрис Финеган. Това съвпада с името Айрис Финеган, която Камала посочва в книгата си като своя прабаба по бащина линия. Моминската фамилия на Айрис е Алън.

В акта за раждане на Берил, майка ѝ Айрис е вписана като „шивачка“. Което противоречи на мемоара на Доналд Харис „Спомени на един ямайски баща“ (2020 г.). Там той нарича своята баба „Мис Айрис“, майка на 8 деца, „най-сладката и мила жена“. В същото време обаче я описва като корава жена, която управлявала фермата за захарна тръстика със съпруга си, г-н Кристи. Изглежда доста странно, че работничка – шивачка в същото време управлява плантация.

Оуенс също открива брачното свидетелство на Берил Финеган. Според него Берил се омъжила през 1944 г. в енорията Св. Анна за Лофърд Нюланд. Което предполага, че вероятно Берил се е омъжвала повече от веднъж, понеже бащата на Доналд Харис е Оскар Харис, а не Лофърд Нюланд. Което означава, че това е станало 6 години след раждането на Доналд Харис, който е роден през 1938 г.

Изследователката обаче не открива брачно свидетелство на Берил и Оскар Уайлд Джоузеф Харис (пълното име на бащата на Доналд Харис, дядото на Камала Йарис).

Но пък открива смъртния акт на Берил, в който пише, че е починала през юли 1960 г. – т. е. 4 години преди да се роди Камала!!!

Което е още едно доказателство, че жената от снимката в книгата на Камала, под която тя пише „При моята баба по бащина линия Берил в Ямайка“, няма начин да е бабата на Камала Харис!

Коя е истинската прабаба Айрис Финеган?

Тогава коя е чернокожата, която Камала Харис представя за своя баба? Според Оуенс тя прилича много на жената от другата снимка, за която Камала твърди, че прабаба ѝ Айрис Финеган.

Камала Харис с баба си
Снимка 2
Снимка 3

Според актовете за раждане и смърт на Берил Финеган, тя би трябвало да е починала на възраст 43 г. Жената вдясно (която би трябвало да е баба Берил) изглежда по-скоро към 60-те. А жената вляво (която би трябвало да е прабаба Айрис) прилича на същата жена, но в още по-напреднала възраст.

Според Оуенс това е една и съща жена, която е работила в семейната плантация. Т.е. тя наистина е съществувала, но не е истинската баба Берил на Камала, нито пък нейната прабаба Айрис.

Тогава, коя всъщност е Айрис Финеган – бабата на Доналд Харис по майчина линия?

Според мемоара на Доналд Харис, Айрис Финеган е била омъжена за г-н Кристи, което означава, че вероятно е приела фамилното име на съпруга си – Кристи. Айрис управлявала ферма за захарна тръстика в близост до Аенон Таун в Ямайка, имала магазин за сушени продукти и била активна в църквата, където редовно изнасяла проповеди.

Оуенс открива информация за г-н Кристи – съпруга на Айрис Финеган, в сайта Ancestry.com. Неговото име е Клодиус Кристи. Името му фигурира в корабен манифест с имигранти пристигнали в САЩ, в търсене на земеделска работа. В документа Клоудиус е описан като „черен негър“. И тук Оуенс пита: как е възможно чернокожият Клодиус Кристи и чернокожата (съдейки по снимката) Айрис Кристи (моминско име Финеган) да създадат светлокожите дъщери (потвърдено от очевидци) Берил и Норма?

Обикновено притежатели на ферми, плантации и магазини (според спомените на Доналд Харис и очевидци) не отиват в чужди държави в търсене на селскостопанска работа. Оуенс открива свидетелството за раждане на Клодиус от 1895 г., където майка му Емили Кристи е описана като „работничка“.

Оттук следва логичният въпрос: откъде идват парите за плантация за захарна тръстика, ако всички са работници? Според нея възможният отговор е само един: Доналд Харис е знаел отлично самоличността на хората, работили в плантацията „Сламен хълм“ в енорията Св. Анна в Ямайка. Харис описва как е прекарвал дълго време с тези земеделски работници, познавал ги е много добре, те са споделяли с него своите житейски истории и той е създал приятелски отношения с тях. Така според Оуенс, Доналд е слял самоличността на работниците в плантацията с тази на собствениците на плантацията. Въпреки че притежателите на плантацията – а не работниците – са били неговите истински баба и дядо.

Според Оуенс, истинската прабаба на Камала (бабата на Доналд по майчина линия) е Ора Айрис Алън. В местния вестник Kingston Gleaner Ора е описана като евангелист в църквата New Testament Church of God, която се намира в Св. Анна.  Името Ора (Aura) означава „светлина“ на иврит.

В акта ѝ за раждане за нейна майка е посочена Джоана Мозес – слугиня, което според Оуенс не може да е истина, защото бащата на Джоана – Питър Мозес владеел почти цялата земя в Св. Анна. Бащата на Ора Айрис Алън е Джон Алън.

Друга важна героиня в историята е Идрис Алън. Нейното моминско име е Идрис Тротсмън и е била омъжена за финансовия министър на Ямайка Харолд Егберт Алън по времето на премиера Бустаманте. Идрис била изключително отдадена на политиката, имала е магазин за сушени продукти и отговаря на профила на жената, за която Доналд Харис говори в своето есе.

Идрис Алън има светла кожа и прилича на Камала, според Оуенс. Изследователката смята, че Идрис може би е истинската Айрис Алън.

Идрис Алан
Снимка 4

Всички тези несъответствия карат Оуенс да стигне до заключението, че в автобиографията на Камала Харис има неща, които не отговарят на истината. И че Доналд Харис е „слял“ самоличностите на чернокожи работнички с тези на своите истински роднини, които не желае да разкрие пред обществеността.

„Мис Криши“ – другата баба на Камала Харис

Истината е, че предците на Камала Харис са били робовладелци, които не само притежавали стотици роби и плантации в Ямайка, но и цял град, който първо се е казвал Хамилтън, а впоследствие Браунстаун – по имената на двете робовладелски фамилии Харис и Браун.

В своя ямайски мемоар Доналд Харис пише и за своята баба по бащина линия. Той я нарича „Мис Криши“ и твърди, че била най-голямото вдъхновение в живота му.

Кристиана Браун
Снимка 5

 

Нейното име е Кристиана Браун. Тя е потомка на Хамилтън Браун, робовладелец, плантатор и основател на Браунстаун в Ямайка.

Хамилтън Браун бил изключително жесток човек, наслаждавал се да бие робите с камшик, борил се робството никога да не бъде премахнато.

На споделена от Доналд Харис снимка на Кристиана Браун („Мис Криши“) тя изглежда като работничка. Но той разказва много за нея и по думите му тя запалила интереса му към икономиката и политиката. Била „много навътре в тези неща“, притежавала и ръководела магазин за вносни стоки на централната улица в града, и не се занимавала с плантацията.

Кристияна Браун била голяма поклонничка на Александър Бастаманте, обучен комунист и организатор на революции, първият премиер на Ямайка, наредил геноцид срещу растафарите.

Оуенс открива Кристиана Браун като потенциален свидетел в дело за изборна измама. Става дума дело свързано с политически избори в Ямайка с участието на Харолд Егберт Алън, протеже на Бустаманте и по-късно негов финансов министър. На въпроса на съдията какво работи, тя отговаря „перачка“.

Оуенс е на мнение, че жената на снимката не е истинската Кристиана Браун. И че както в случая с Айрис Финеган и дъщеря ѝ Берил, става дума за сливане на самоличността на работничка (перачка) от плантацията с тази на истинска родственица.

Интерес представлява и нейният съпруг – Джоузеф Александър Браун. Родствените връзки на Доналд Харис по бащина линия са изобразени на долната схема.

Доналд Харис род
Снимка 6

Доналд Харис е бащата на Камала Харис. Неговият баща е Оскар Джоузеф Харис, чиито родители са Джоузеф Александър – сирийски евреин (по данни на роднини на Камала Харис) и земевладелец, който би трябвало да е бил женен за Криси (Кристиана) Браун Харис.

Оуенс открива съобщение за брак на име Адел Харис. Бракът е на 20 септември 1906 г. между мъж на име отец Кейси Джордж Гонзалвес и Адел Матилда – внучка на покойния Джоузеф Харис от Браунстаун, Св. Анна. Което озачава, че Адел е била братовчедка на Джoузеф Александър.

След като приключва робството, богатото семейство на Камала Харис се пренасочва към следващата доходоносна индустрия по онова време: петролът, и по неизвестни причини приема католицизма и сменя името си с испанско.

Снимка 7

Еврейски произход

И така, по бащина линия Камала Харис произхожда от фамилиите Харис и Браун, търговци на роби в енорията Св. Анна в Ямайка.

Семейство Харис преди това се казвало Соломон – име, което носели в Англия, преди да се заселят в Ямайка. Това е сефарадско еврейско семейство, търгувало с роби след заселването в Ямайка. След отмяната на робството управлявало плантация за захарна тръстика.

В подкаст от 22 октомври 2024 г. Оуенс разкрива мейл от далечна братовчедка на Камала Харис от Канада, чиято самоличност не споменава. Роднината пише, че неин дядо е Майкъл Ралф Харис, за когото твърди, че е сефарадски евреин и единствено дете. Към мейла тя трилага пет страници родословна история, която датира чак до 17-и век. Пра-прадядото на братовчедката и пра-прадядото на Камала Харис са били братя.

Оуенс прави нова схема на родствената връзка за по-лесна визуализация, която изглежда така:

Снимка 8

Джоузеф и Ралф са двамата братя, за които говори братовчедката. Бащината родствена линия на Камала продължава от Джоузеф Харис, а на братовчедката – от Ралф Харис.

Според същата роднина е „абсолютен факт“, че Доналд Харис лъже в своя ямайски мемоар, че не знае произхода си и че нарочно „къпе с черна боя – blackwashing“ еврейската част от своя произход. С други думи, там, където Камала има еврейски родственици, те вкарват черни роднини, каквито всъщност не съществуват.

В същия епизод Оуенс твърди, че други преки родственици на Камала Харис са потвърдили, че са сефарадски евреи, че се гордеят с това и нямат обяснение, защо Доналд Харис крие този факт. Както и факта, че Оскар Харис, т.е. бащата на Доналд Харис, всъщност е сирийски евреин. Какъвто е и бащата на Оскар – Джоузеф Александър Харис, т.е. дядото на Доналд Харис.

Тук обаче Оуенс забелязва нещо интересно. В своята книга Камала публикува чернобяла снимка на дядо Оскар, на която не може да се каже с точност какъв е цветът на кожата му.

Камала Харис с родителите си
Снимка 9

От любопитство решава да се допита до роднините на Камала и те са единодушни, че Оскар Харис е бил белокож. Което според нея отново е опит на Камала да „изкъпе с черна боя“ свой бял роднина.

Според канадската братовчедка, единственият роднина, който „има меланин“ в кожата си, т.е. е цветнокож – е бащата на Камала – Доналд Харис. Предположението на Оуенс е, че по-тъмният цвят а кожата на Доналд е заради индийската му жилка. А според въпросната роднина това е и причината Доналд да се отдаде на марксистка идеология: бил третиран по различен начин от роднините си, заради цвета на кожата.

Братовчедката от Канада няма обяснение защо Камала крие факта, че неин роднина сефарадски еврейски Харис е сключил брак с робовладелската фамилия Браун и че са създали града Браунстаун в Ямайка – след като за всичко това има достоверна информация, която тя самата е документирала. Оуенс е убедена, че това е огромно неуважение, както към чернокожите, така и към евреите.

Може би именно откритията за еврейския произход на Камала Харис дават обяснение и за брака ѝ с евреина Дъг Имхоф. Всеизвестно е, че евреите се женят/омъжват изключително за евреи.

Снимка на Джоузеф Харис – пра-прадядо на Камала Харис:

Джоузеф Харис – пра-прадядо на Камала Харис
Снимка 10

Снимка на неговия син, Албърт Харис – прадядо на Камала Харис:

Албърт Харис – прадядо на Камала Харис
Снимка 11

Чернокожите „роднини“ чичо Фреди, лели Мери и Крис

Отново в книгата си, кандидат-президентът на САЩ говори за своите „алтернативни черни роднини“, които всъщност нямат родствена връзка с нея.

Например, като „чичо Фреди от Харлем“ от 1966 г. на долните две снимки. Споменаването на нюйоркския квартал Харлем не е случайно, защото той е известен с това, че в него (особено по онова време) живеят предимно чернокожи.

Снимка 12
Снимка 13

Под друга снимка Камала пише как е „благословена с невероятно семейство“ и също, че „никога няма да мога да благодаря достатъчно на леля Крис, чичо Фреди и леля Мери за тяхното непрестанно поощрение и подкрепа“.

Снимката е от джаз клуб в Сан Франциско, може би нарочно, защото също като Харлем, джазът е свързан с чернокожите.

В малък параграф в книгата Камала обяснява, че чичо Фреди и леля Мери не са нейни истински роднини, но ги чувствала като такива. Не споменава нищо за леля Крис, която също не е нейна роднина. Единствено казва, че леля Крис е причината, поради която отишла да учи в университета „Хауърд“, известен като „Черния Харвард“. С други думи, по този начин Камала иска да подчертае връзката си с чернокожите, макар да няма кръвна връзка с тях.

На 17 октомври 2024 г. Камала публикува в Х снимка с чернокожа жена с думите „Докато растяхме, майка ни работеше дълги часове, така че сестра ми Мая и аз оставахме при нашата съседка, г-жа Шелтън. Тя помагаше на майка ми да се грижи за нас и ние я наричахме втора майка“.

И така, Камала Харис е била заобиколена с чернокожа „втора майка“ и неродствени чернокожи чичовци и лели, докато в същото време за нейните кръвни, но белокожи чичовци и лели, няма и помен в книгата. Оуенс нарича това „лъжа чрез пропускане на факти“.

Разкритията продължават

Най-вероятно разкритията на Оуенс до момента не са пълната картина на генеалогията на Камала Харис и предстои да бъдат изобличени още подробности за нейния произход и социален статус. Но засега, на база откритата информация са ясни три неща: първо, Камала Харис не произхожда и никога не е била част от средната класа, от която се представя; второ – вицепрезидентката не е чернокожа, за каквато също се представя; и трето – тя има много бели роднини, за които изобщо не споменава в своята книга.

Което означава, че гражданите на САЩ ще трябва да решат на 5 ноември 2024 г. дали да гласуват за човек, който не само си присвоява чужда история, но и чужда раса – очевидно заради стремежа да спечели гласовете на тази раса.

Въпросите са много, а отговорите – недостатъчни. Но едно нещо предизвиква сериозни опасения: как Камала Харис е способна да заблуди една цяла нация относно своето минало, докато я призовава да повярва на обещанията ѝ за нейното светло бъдеще.

Още по-страшно е, че неин постоянен спътник още от бебешката количка е марксистката идеология, както сме описали подробно в предишна статия. Така ако Камала Харис спечели, можем да очакваме познатата ни досега Америка да престане да съществува. И най-вероятно да се превърне в подобие на осакатената от комунизъм и корупция, някога цветуща Венецуела.    

Очаквайте още статии по темата при последващи разкрития на Кандис Оуенс.

Мненията, изразени в тази статия, принадлежат на автора и може да не съвпадат с позицията на Novetika.com

 

Деси Иванова

е разследващ журналист и коментатор по политически и социални теми в американското общество. Любител поет, пътешественик.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Свързани статии

Back to top button