Случаят „Дебора“: параван за Истанбулската конвенция
Как се употребява лична трагедия за политически цели
„Както е горе, така е и долу…“. Никой не знае кога и кой е написал тези думи. Приписват се на митичния Хермес Трисмегист.
Сетих се за този принцип сега, в тези дни, когато ни заля поток от информация за случаи досущ като този на Дебора.
Оказа се, че това не е просто случаят „Дебора“, а масово явление. Оказа се, че е епидемия, която вилнее от години по цялата територия на страната ни. Оказа се, че е мода. Оказа се, че полицията не знае или знае, но нищо не прави. Оказа се, че всички знаят, но нищо не правят. И изведнъж: „О, Боже! Какво става!?“
Защо?
Защо мъжете обезобразяват и бият жените си? Защо насилието стана ежедневие, с което свикнахме толкова, че не го забелязваме? Защо не се противопоставяме на извращенията? Защо? Защо ненормалното зае мястото на нормалното?
Хиляди защо, защо, защо…
А отговорът е един: „Защото, каквото е горе, това е и долу…“. Този принцип ще открием и в Библията, и в Корана. Ще го открием и в българската поговорка „рибата се вмирисва откъм главата“. Ето откъде идва насилието, лъжата, неморалността, беззаконието, които са се настанили така удобно в живота ни. Защото се казва и показва „отгоре“.
Какво можем да очакваме, когато главата на държавата излиза на площада с вдигнат юмрук и призовава да бъде свалено с насилие законно избрано правителство и обществото ни търпя цяла година група екстремисти да вилнеят из площадите? Когато същият този глава постави на върха на държавата един от тях, едно момче, което излъга и него и обществото, мачкайки Конституцията? Когато посочи като отбор „А“ момчета със съмнителен морал и скрити цели? Какво да се очаква, когато разбеснели се зли демони се самообявиха за „Добрите сили“ и рушат всичко по пътя си?
Същите тези „Добри сили“ извоюваха властта и с присъщия им подмолен и нечестен начин сега използват случилото се с Дебора, за да активират покорните им медии да изваждат всеки ден десетки и стотици подобни случаи на насилие върху жени. А през същите тези дни остана незабелязано и неотразено убийството на едно момче от приятеля си, а други две му помагат да се прикрият следите. Други две момчета бяха изхвърлени през балкона от осмия етаж на жилищен блок. В същите тези дни бяха регистрирани в полицейските архиви десетки случаи на насилие и над мъже и момчета, но сега те не са важни за целите на „Добрите сили“. Важен е женският аспект на явлението.
И какво? Смятат ли „Добрите сили“, че никой няма да забележи, че става дума за мероприятие с политическа цел? Смятат ли, че никой не видя надписа сред протестиращите в защита на Дебора, плакат „Искаме Истанбулска конвенция„? Мислят ли, че никой не чу думите на евродепутата Радан Кънев: „Трябва незабавно да бъде приета Истанбулската конвенция“? Наистина ли мислят, че никой няма да забележи какво се крие зад цялата хореография?
Сериозно ли?
Да! Става дума за употреба на лична трагедия за политически цели. Става дума за намерение подмолно да се промъкне за гласуване в НС Истанбулската Конвенция, противоречаща на нашата Конституция, на нрава, манталитета, характера и културата на българите. Става дума за подлост спрямо нас, българите, която цели да бъдем въвлечени и омагьосани от една идеология, която да ни убеди, че има повече от два пола, че трансджендъризмът, транссексуализмът и трансхуманизмът са истинските морални стълбове на нашето съвремие, на нашето технологично, космическо човешко общество.
Не, не са. Истинските стълбове са зададени от първия миг на Сътворението и те са описани в свещените книги.
Има принципи и закон, които никой, никога на тази земя не може да промени и да отмени. Казано е в древната „Корпус Херметикум“. Ще ги открием и в Свещеното писание, Корана, Веди и Талмуда.
И те са:
Седемте принципа на Хермес Трисмегист:
1. Вселената е ментална.
2. Както е горе, така е и долу и както е долу, така е и горе.
3. Нищо не е в покой, всичко се движи, всичко вибрира.
4. Всичко е двойствено, всяко нещо притежава два полюса. Противоположностите са еднакви по своята природа, но са различни по степента на вибрациите си.
5. Всичко тече навътре и навън, всяко нещо има своите приливи и отливи; люлеенето на махалото присъства във всяко нещо.
6. Всяка причина има свое следствие и всяко следствие има своя причина. Случайността не е нищо друго освен името на закона, който не е познат.
7. Всяко нещо притежава своя мъжка и женска същност.